reklama

Ďakujem

Nie je to tak dávno, čo som sa na stránke denníka SME spozoroval neznámy výraz - BLOG. Mám rád zmenu a nové veci a tak som sa pustil do spoznávania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hneď ako som zistil a porozumel čo sa za výrazom blog skrýva, prečítal som niekoľko rôznych príspevkov od rôzných autorov. Niektoré ma zaujali, iné rozosmiali, pár som ich ani nedočítal, no keď sa objavil článok, ktorý ma prinútil reagovať, začal som rozmýšľať nad vlastným blogom. Možnosť slobodne sa prejaviť ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol zaradiť medzi blogerov.

Pre väčšinu ľudí je "jednotkou" v ich živote zdravie, láska, či peniaze a pravdupovediac, iné nikomu zvyčajne ani neprajem. To všetko často zhrnieme jediným slovom - šťastie. Človek však stárne, postupne prichádza o zdravie, i lásku vníma troška ináč, peniaze a materiálno sa stáva nepodstatné. Jediná vec nášho života, ktorá svoju hodnotu nestráca a dovolím si tvrdiť, že bez nej je život na tomto svete zbytočný, je sloboda. Sloboda v jej najrozmanitejších formách je pre mňa základným kameňom osobného šťastia a preto chcem poďakovať autorom a realizátorom projektu blog, že ma svojim spôsobom urobili šťastným. Ďakujem.

Bohuš Pavlík

Bohuš Pavlík

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mi popisuje moja osobnosť, kedže sa ich vo mne skrýva niekoľko a stále sa objavujú ďalšie, ale v podstate som aktívny, spoločenský, vnímavý, občas tvrdohlavý, neznášam stereotyp, milujem víťazstvá ahudbu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu